Önceki Fotolar

Yeni yıla midenizi de bünyenizi de yormadan girin

2018‘e veda etmeye sayılı günlerin kaldığı bugünlerde 31 Aralık gecesi için planlar yapılmaya devam ediyor. Böyle özel akşamlarda insanları bir araya getiren en önemli unsur genellikle çeşitli yemeklerle süslenen gösterişli sofralar oluyor. Beslenme danışmanı Ceren Çetin yılbaşı sofralarından midemizi yormadan ayrılmanın yollarını anlatıyor...

27 Aralık 2018, Perşembe 07:29 Son Güncelleme:
A A
ERTESİ GÜN ÖDEM ATICI ÇAYLAR TÜKETİN

ERTESİ GÜN ÖDEM ATICI ÇAYLAR TÜKETİN

Bol kalorili ve zengin bir akşam yemeğinin üzerine izlenmesi gereken en doğru alternatif yılbaşı yemeği öncesinde de olduğu gibi yine hafif bir ertesi gün geçirmektir. Buradaki seçenekler geç yapılan omlet gibi protein ağırlıklı bir kahvaltı veya koyu yeşil yapraklı sebzelerden oluşan bir çorba ya da sebze suyu olabilir.


Yeşil Su Tarifi:

Yeşil Su Tarifi:

1 tutam brokoli, 2 kereviz sapı, 1 yeşil elma, 4 yaprak karalahana, yarım limon ve 1 parça zencefil yıkandıktan sonra blender ile suyu çıkarılır. İsteğe göre direkt bu haliyle veya maden suyu ile karıştırarak tüketilebilir. Ayrıca ödem atıcı çaylar tüketmek de yine ağır geçen akşam yemeğinin etkilerini hafifletmeye yardımcı olmaktadır. Buradaki seçenekler güçlü ödem atıcı etkisiyle kırk kilit otu çayı veya sindirim sistemini rahatlatıcı zencefil çayı olabilir.

Sıradaki haber yükleniyor...
SIRADAKİ HABER Antienflamatuar diyetle daha uzun yaşayın