EkonomiUzaktan müşteri edinime kolaylığı

Uzaktan müşteri edinime kolaylığı

Uzaktan müşteri edinime kolaylığı

Kullanıcılarına 20’den fazla bankanın ürünlerini karşılaştırarak başvuru imkanı veren HangiKredi, yeni dönemde de şubeye gitmeye gerek kalmadan ‘Uzaktan Müşteri Edinimi’ ile bankanın anında müşterisi olma kolaylığını sunuyor.

‘Yeni nesil bankacılık’ olarak adlandırılan uzaktan müşteri edinimi süreci; 2020 yılının nisan ayında Resmi Gazete’de duyuruldu ve bankaların altyapılarını tamamladığı bir yıllık sürecin ardından 2021 yılının mayıs ayında uygulamaya geçti. Uygulama sürekli gelişerek devam ediyor.

Kullanıcılarının ‘finansal asistanı’ olma vizyonuyla hareket ettiklerini belirten HangiKredi Genel Müdür Yardımcısı Onur Oğuz, bu alanda bankalarla yaptıkları iş birliklerini artırarak, platforma ‘Bankaların Müşterisi Ol’ başlığını eklediklerini söyledi. Oğuz, mayıs ayında 40 binin üzerinde kullanıcının HangiKredi aracılığıyla şubeye gitmeden bankaların uzaktan müşterisi olduğunu iletti. Onur Oğuz, “Özellikle 2010 ve sonrasında bankacılık sektörünün rekabet anlayışında ciddi değişimler yaşandı. Önceki yıllarda müşterilerine en iyi hizmeti vermenin yanı sıra en iyi fiyatlandırmaya da odaklanan bankalar, teknolojinin günden güne hayatımızın merkezine yerleşmesi sebebiyle en iyi mobil uygulama deneyimini de ön planda tutmaya başladı. Son 5 yıllık süreçte hemen hemen tüm bankalar mobil uygulamalarını yenileyip, geliştirdi. Eskiden müşteriler için banka seçiminde şubelerin lokasyonu önem arz ederken şimdilerde mobil uygulamasının kolay olması bankayı tercih edilebilir kılıyor” dedi.

SIRADAKİ HABER