Enerjiniz düşük olduğunda yapılması gereken egzersizler

Fitness hedefleriniz bazen düşük enerji nedeniyle raydan çıkabilir. Yorgun uyanırsanız veya hayatın zorlukları sizi yorarsa, vücudunuz tercih ettiğiniz düzeyde fiziksel aktivite gerçekleştiremez. Bu uyuşuklukla savaşmanın yollarından biri de seveceğiniz sakin antrenmanlarla vücudunuzu harekete geçirmektir. İşte bazı öneriler...

07 Eylül 2021, Salı 10:26 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Sürekli yorgun hissetmenizin çok çalışmak gibi fiziksel ya da stres, depresyon gibi ruhsal nedenleri olabilir. Her gün yorgun hissedip erteleme sorunu yaşıyorsanız yapabileceğiniz bazı şeyler var.

İnsan bedeninin ne kadar harika bir sistem olduğunu hatırlayın. Uzun zamandır kronikleşmiş yorgunluk sorununuz varsa bedeninizi güncellemenin vakti gelmiş demektir. Bedeninizi içinde bulunduğu yaşam koşulları için yeniden ayarlayabilirsiniz.

Bunun için uzmanlar için ideal alışkanlık oluşturma zamanlaması olarak görülen minimal süre olarak 20 güne ihtiyacınız var. Unutmayın siz bunu yorgunluğu üzerinizden kalıcı olarak atabilmek ve artık daha enerji hissetmek için yapıyorsunuz.

Bedeni uyandırmak için onu harekete geçirmek şart ancak bunu yapmak için illa kendinizi yormanıza gerek yok. Düşük enerjili hafif egzersizlerle başlayaraka vücudunuzu isyan etmeden yavaş yavaş kandırabilirsiniz.

Sizi terletecek, yoracak zor bir spor yorgun düşmüş ruhunuzu sıkacak ve bu düşünceden uzaklaştıracaktır.

Bu durumda yorgun ruhunuza en iyi gelecek egzersiz ise onu esnetmektir.

Kaslarınızı esnetmek sizi yormaz ve oldukça iyi hissettirir. Bu da hareketli bir yaşama adım atmak için en önemli şeyi sağlar. Sürerklilik. Sevdiğiniz zaman daha çok yapmak isterseniz

Vücudunuzu esneten yoga hareketlerine göz gezdirin ve vücudunuzu yavaş yavaş uyandırın.


Basit yoga hareketleri her gün yapıldığında güçlü sonuçlar yaratırlar. Bir gün yaptığınızda tekrarlamak isteyeceğiniz hareketlerle yavaş yavaş kaslarınızın güçlenmeye başladığını ve yorgunluğunuz azaldığını göreceksiniz.

Sadece bu şekilde durduğunuzda bile sırt kaslarınızı güçlendirebilir ve zaman içinde azalan bel ağrılarının tadını çıkartabilirsiniz.


Düşük enerjili egzersizlerden bir diğeri ise yürüyüş! İşte bunun için biraz motivasyona ihtiyacınız olabilir. Yorgun hissettiğinizde koltuğa uzanmak yerine kulaklıklarınızla sokağa çıkın ve yüzünüzü güneşe doğru dönerek kısa bir tur atın.

Belki iyi hissedersiniz ve yürüyüşünüzü biraz uzatırsınız.

Düşük yoğunluklu egzersiz, aşağıdakiler gibi sağlık yararları sunar:

  • Ruh halini iyileştirir
  • Kardiyovasküler zindeliği geliştirir
  • Dayanıklılık oluşturur
  • Kan basıncını düşürür



En popüler egzersiz biçimlerinden biri olan yürüyüş , rahat bir çift yürüyüş ayakkabısından başka ekipman gerektirmez ve bunu neredeyse her yerde yapabilirsiniz; enerjinin düşük olduğu ve çalışmak için fazladan çaba harcamak istemediğiniz zamanlar için faydalıdır

Yürüyüş, düşük enerji seviyenizi değiştirebilir, çünkü bu egzersiz vücuttaki endorfinlere benzer hormonları serbest bırakarak canlılığı artırır. Ayrıca, daha yüksek etkili sporlarda yaptığınız gibi normal bir tempoda ürümeye devam ederseniz, eklemlere aşırı yük bindirmezsiniz

Tai Chi de ne? demeyin. Oldukça popüler ve oldukça yavaş bir egzersiz!

Tai Chi , hayvan hareketlerinden veya dövüş sanatları pozisyonlarıyla yapılan oldukça yavaş hareketler gerçekleştirdiğiniz düşük etkili bir egzersizdir ve enerji düşük olduğunda mükemmel bir egzersiz alternatifidir.

Sizi yormayacak ve enerjinizi yükseltecek! Sadece 20 gün deneyin vazgeçemeyebilirsiniz.

Bir Tai Chi antrenmanında ilerlerken, derin nefesler alıp verirsiniz, vücut hislerinize odaklanırsınız. 5 Hareketler daireseldir; eklemleri uzatmazlar veya bükmezler ve daha yüksek yoğunluklu antrenmanlarda yaptığınız gibi gergin kaslar yerine gevşemiş kasları kullanırlar.

Bir Tai Chi egzersizine başlamak için, kaslarınızı gevşetmek için ileri geri sallanan omuz daireleriyle ısıtın. Ardından kısa biçimli Tai Chi'ye geçin, bunlar daha küçük, daha yavaş hareketlerdir ve yeni başlayanlar için iyidir.

Her yaştan kişi için rahat olabilecek Tai Chi duruşlarına göz atın

ENERJİNİZİ ARTTIRMAK İÇİN DİĞER İPUÇLARI

ENERJİNİZİ ARTTIRMAK İÇİN DİĞER İPUÇLARI

Şarkı söylemeyi deneyin. American Heart Association , konuşma testini kullanarak yoğunluğu ölçebileceğinizi söylüyor . Düşük yoğunlukta kalmak için egzersiz yaparken konuşabilmeli veya şarkı söyleyebilmelisiniz.

Kalp atışı kontrolü: Düşük yoğunluklu ve düşük etkili aktivite , maksimum kalp atış hızınızın yaklaşık yüzde 40 ila 50'sine ulaşmanızı sağlar . Maksimum kalp atış hızınızı bulmak için yaşınızdan 220'den çıkartabilirsiniz.

Hidrat Seviyesi ve uyku: Sleep dergisinde yapılan bir araştırmaya göre, düşük enerjiniz yetersiz hidrasyonla bağlantılı olabilir . Araştırmacılar, yalnızca altı saat uyuyan yetişkinlerin, önerilen sekiz saat uyuyan yetişkinlerden daha kötü bir hidrasyon durumuna sahip olduğunu buldu.


Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Tuzu azaltmanızı sağlayacak yöntemler