Gece uyumadıysanız bunları yapın

Gece uyumadıysanız bunları yapın

Uykunuzu alamadıysanız gün içerisinde yapabileceğiniz kestirmeler için 4 faydalı sebebiniz var. Bu 4 seçenekten biriyle gece alamadığınız uyku yüzünden kaybettiğiniz enerjinizi geri kazanabilirsiniz

23 Ocak 2016, Cumartesi 17:27 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Sabahları elbet bir yerde karşınıza uyanamamış birisi çıkabilir; hatta o siz bile olabilirsiniz. Çalışan biri ya da sizi meşgul eden bir uğraşınız olsa bile kendinize ayarlayabileceğiniz vakitlerde az da olsa kestirme yapmanızın faydaları, uykulu bir gün geçirmenizden daha iyidir. Gün içerisinde yapacağınız kısa süreli uykular sizi daha dinç yapacaktır.

15-20 dakika

15-20 dakika arasında uyku, gün içinde enerjinizi yenilemenize yardım eder. Çok kısa bir süre gibi görünse de dikkatinizi toplamanız ve canlanmak için yeterlidir.

30 dakika

Yatakta dönüp durduğunuz gece boyunca gözünüzü bile kırpmadığınız günlerde 30 dakikalık uyku size iyi gelecek. Gece uykusunda dinlenemeyen vücudunuz 30 dakikada kendini yenileyer ve enflamasyonu dengede tutar.

45 dakika

45 dakikalık uyku, kan basıncını düşürerek sizi rahatlatır. Aynı zamanda 45 dakikalık uykuda gördüğünüz rüyalar, hafızanızın güçlenmesini sağlar.

1 saat

Gün içinde 60 dakikalık uyku, tüm günü daha iyi geçirmenizi sağlar. Ayrıca yapılan araştırmalarda 1 saatlik uykunun vücudu 1 fincan bir kahveyle aynı ölçüde uyardığı olduğunu ortaya koyuyor.

Sağlık içerikleri sadece bilgilendirme amaçlıdır, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz.
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Posta Gazetesi Haydar Dümen’e sorulan yeni sorular (1 Mart 2021 )