Küçük otellere satış ve pazarlamada 50 milyon TL katkı

Ağırlıklı olarak  küçük ve butik otellere satış ve dijital pazarlama konularında danışmanlık yapan Hotel Care, 4.5 yılda hizmet verdiği tesislerin cirolarına 50 milyon TL katkı yaptı

16 Mart 2018, Cuma 13:26
A A
Hotel Care, bugün 100’ün üzerindeki küçük ve butik oteli iç pazarın yanı sıra Amerika ve Avrupa ülkeleri başta olmak üzere hedeflenen turizm pazarlarında tanıtıyor.

SATIŞI DOĞRU BİÇİMLENDİRİP YÖNETİYOR

Otellerin doluluklarını ve karlılıklarını en verimli şekilde artırmaya çalıştıklarını ifade eden Hotel Care kurucu ortağı İzim Bozada şunları söyledi: "Otelcilikte başarılı olmanın şartları; konuk memnuniyetini sağlamak, detaylara verilen özen, tanıtım ve rezervasyon, site ve kanallarda fiyat stratejileri kurmak, bunları dinamik bir şekilde sürekli takip ederek yönetmek ve sosyal medya oyununu iyi oynamaktan geçiyor. Bu noktada Hotel Care olarak otellerin hali hazırda yaşamakta oldukları sorunları ve verimsizlik yönetimini, çok düşük bütçelere analiz ederek otellerle birlikte süreci yönetip doluluklarını ve karlılıklarını en verimli şekilde artırmalarına değer katıyoruz. Çalıştığımız bir oteldeki ana hedeflerimizden en önemlisi, otelin doğrudan rezervasyon almasını sağlayarak otelin gelir yönetimine yardımcı olmak."

4.5 YILDA 50 MİLYON TL KATKI

Uyguladıkları stratejiler ve hayata geçirdikleri çalışmalar ile otellere ciddi oranlarda değer katmakta olduklarını kaydeden İzim Bozada konuşmasına şöyle devam etti:  



“Otellere gelir yönetimi ve iş geliştirme konuları başta olmak üzere web satış, eğitim, verimlilik ve karlılık yönetimi, doluluk oranlarının maksimize edilmesi, dağıtım kanalları yönetimi ve sistemleri ile sosyal medya ve e-marketing çözümlerini kapsayan geniş bir yelpazede danışmanlık hizmetleri sunuyoruz. Şunu rahatlıkla söyleyebiliriz ki çalıştığımız otellerde bir yıl öncesiyle yaptığımız veri karşılaştırmalarını baz aldığımızda minimum yüzde 25 ile maksimum yüzde 110 arasında bir ciro büyümesi kaydediyoruz. Gerçekleşecek artış oranında marka ve bilinirlik, otelin konumu, otelin fiziksel yapısı, fiyat politikası ve misafir memnuniyeti gibi kriterler önem kazanıyor. Yaklaşık 100 otel üzerinden değerlendirirsek Hotel Care sistemimizin çalıştığımız otellere katkısının 4.5 yılda 50 milyon Türk lirası civarında olduğunu söylebiliriz.”


 

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.