Ramazan ayında nasıl göbek eritilir? Ramazan'da göbek eritmek için öneriler

Ramazan ayının gelmesiyle birlikte beslenme düzeni de değişmeye başlıyor. Oruç tutarken kilo verenler aynı zamanda göbek yağlarından da kurtulmak isteyebilirler. Peki Ramazan'da nasıl göbek eritilir? Ramazan ayında göbek eritmek için öneriler ve daha fazlası haberimizde.

19 Nisan 2021, Pazartesi 10:23 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
Ramazan'da nasıl göbek eritilir? Ramazan ayında göbek eritmek için öneriler

Ramazan'da nasıl göbek eritilir? Ramazan ayında göbek eritmek için öneriler

Ramazan ayında göbek eritmek için ilk uygulanması gereken kural düzgün ve sağlıklı beslenme. Sebze ve protein ağırlıklı beslenilmesi verilen kilonun yağdan gitmesini sağlayacaktır. İftar ile sahur arasında bulunan zaman diliminde gerekli egzersizleri kontrollü bir şekilde yaparsanız göbek yağlarınızdan kısa süre de kurtulabilirsiniz.


Plank ve diz çekme

Plank ve diz çekme

Yoga ve pilatesten tanıdığınız plank pozisyonunu alın. Ellerinizin omuz genişliğinde açık olmasına ve ayaklarınızın birbirine yapışık pozisyonda olarak başlamaya özen gösterin. Ardından sol bacağınızı dizden kırın ve sağ dirseğinize değdirmeye çalışacak şekilde öne çekin. Aynı hareketi diğer bacağınıza uygulamak için hafif bir zıplama ile bacak değiştirin. Bu döngüyü 1 dakika boyunca uygulayın ve 3 set olarak tamamlayın.


Ayakta bisiklet hareketi

Ayakta bisiklet hareketi

Öncelikle ayaklarınız birbirine yapışık şekilde ayakta durun. Karnınızı iyice içinize çekin ve ellerinizi başınızın arkasında birleştirin. Sağ bacağınız ile dengeyi sağlayın ve sol bacağınızı ileriye doğru itin. Ayağınızın ileriyi göstermesine özen gösterin. Aynı hareketi diğer bacak ile yapın ve hızlı bir şekilde bu döngüyü 1 dakika boyunca uygulayın. 3 set halinde yaparak egzersizinizi tamamlayabilirsiniz.


Mekik

Mekik

Mekik çekmek en hızlı göbek yağlarını eriten hareketlerden bir tanesidir. Düz bir zemine sırt üstü yatın ve dizlerinizi kendinize doğru çekin. Bu sırada ayaklarınız yere bassın. Yüzünüz tavana bakacak şekilde ellerinizi ise çapraz yapıp omuzlarınızı tutacak şekilde kalkmaya çalışıp tekrar yatın. Bu hareketi hızlıca tekrarlayın ve kendinize uygun setler oluşturup tekrarlayın.


Squat ve dizler yukarı

Squat ve dizler yukarı

Eğer göbek yağlanması şikayetiniz varsa evde sporunuza bu egzersiz ile başlayın. Ayaklarınız kalçanızın hizasında olacak şekilde, ayakta durun. Kalçanızı geriye iterek squat pozisyonunda çömelin. Kollarınızı başınızın arkasına alın. Ardından ayağa kalkın, sol ayağınızın üzerinde dengede kalacak şekilde sağ dizinizi sol omzunuza doğru çekin. Başa dönün ve aynı iki hareketi bi daha tekrarlayın. Bu 1 dakika boyunca uygulayın ve 3 set olarak tamamlayın.


180 derece squat zıplaması

180 derece squat zıplaması

Kadınların göbek yağını eritmek için yapabileceği en iyi egzersizlerden biri de budur. Ayaklarınız kalça hizanızda olacak şekilde ayakta durun. Kalçanızı geriye iterek squat pozisyonuna geçin. Yukarı doğru zıplayın ve vücudunuzun 180 derecelik bir eğime sahip olmasını sağlayın. Kollarınızı yanda tutarak dengenizi sağlayabilirsiniz. Bu hareketi bedeninizi bir sağa bir sola doğru yönlendirerek de yapabilir ve daha etkili olmasını sağlayabilirsiniz. 1 dakika boyunca döngüyü uygulayın ve 3 set halinde tamamlayın.


Yana doğru sıçrama

Yana doğru sıçrama

Öncelikle ayaklarınızı kalça genişliğinde açarak ayakta durun. Sol ayağınızdan denge sağlayacak şekilde sağ dizinizi yukarı çekin ve o esnada sol kolunuzu bilekten büküp yumruğunuz yüzünüze dönük olacak şekilde tutarak dirseğinizle dizinizi birleştirin. Ardından aynı hareketi diğer bacak ve dirseğinize uygulayın. Son olarak kollarınızı yana açın ve bacaklarınızı da iki yana açarak zıplayın. Bu hareketi 1 dakika boyunca uygulayın ve 3 set olarak yapın.

Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Ramazan ayında mide bulantısı neden olur? Mide bulantısı ve ağrısını geçirmek için ne yapılmalı?