Can Kantar Dijital sağlık sigortası ile uzaktan muayene dönemi
HABERİ PAYLAŞ

Dijital sağlık sigortası ile uzaktan muayene dönemi

AXA Sigorta, Koç Healthcare ile yaptığı iş birliği ile tıpta dijitalleşmeyi sigorta sektörüne de taşıdı. Bu iş birliği sigortalılar için hastaneye gitmeden muayene olabilecekleri uzaktan muayene dönemini başlatıyor.

AXA Sigorta, sağlık branşında bir ilki gerçekleştirerek ‘AXA Dijital Sağlık Sigortası’nı hayata geçirdi. AXA Sigorta’nın Koç Healthcare ile işbirliği yaparak hizmete sunduğu AXA Dijital Sağlık Sigortası, poliçeye dâhil edilen dijital bir muayene cihazı yardımıyla sigortalılara diledikleri yerde, diledikleri zamanda hastaneye gitmeden tedavi olma olanağı sunuyor. AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, “AXA Dijital Sağlık Sigortası çocuklu aileler, sıklıkla yurt dışına seyahat edenler ve yurt dışında 1 yıldan az süreli iş veya eğitim amaçlı bulunan Türk vatandaşları, gençler, yaşlılar ve fiziksel hareketliliği kısıtlı bireyler için kurtarıcı bir çözüm” dedi. Ölken, ürünün yalnızca bireyler değil, aileler için de çözüm sunduğuna ve özellikle belli demografik gruplar için önemli olduğuna dikkat çekerek şunları söyledi: “Uzun yıllar önce başlattığımız dijitalleşme yolculuğumuz meyvelerini vermeye devam ediyor. AXA Sigorta olarak, ülkemiz sağlık ekosisteminin önemli oyuncusu Koç Healthcare iş birliğiyle, “AXA Dijital Sağlık Sigortası”nı hayata geçirmenin heyecanı içindeyiz.

Haberin Devamı

Türkiye’de ilk ve tek olan ‘AXA Dijital Sağlık Sigortası’ ile sigortalılarımızın sağlık hizmetlerine ulaşımını kolaylaştırıyoruz. Ürünümüzle sunduğumuz dijital muayene olanağının çocuklu aileler, dijitale yatkın olan gençler ve çalışanlar, şehir merkezinden uzakta yaşayanlar, yaşlılar ve fiziksel hareketliliği kısıtlı bireyler, yurtdışında 1 yıldan az süreli iş veya eğitim amaçlı bulunan Türkler ve sık seyahat edenler için alternatif bir çözüm olmasını umuyoruz.” ‘TytoCare’ Dijital Muayene Cihazı’yla yalnızca poliçe sahiplerine değil, poliçe sahiplerinin sigortalı olmayan yakınlarından 4 kişiye de 7/24 aile hekimliğinden dijital muayene olma hakkını ücretsiz ve limitsiz olarak sunulacağını kaydeden Ölken, “Üstelik sigorta kapsamına alınamayan aile büyükleri de yaş sınırı olmaksızın bu hizmetten yararlanabiliyorlar. AXA Dijital Sağlık Sigortası ile yüksek kaliteli, her yerden erişilebilir ve sürdürülebilir yeni nesil sağlık çözümünü sigortalılarla buluşturmaktan dolayı çok mutluyuz” dedi.

Haberin Devamı

DİJİTAL MUAYENE CİHAZIYLA ONLINE MUAYENE İMKANI

“AXA Dijital Sağlık Sigortası” ile AXA Sigorta, sigortalı müşterilerine, yatarak tedavilerde AXA Sigorta’nın anlaşmalı olduğu özel sağlık sigortası kapsamındaki tüm sağlık kurumlarında yerinde hizmet verirken, ayakta tedavilerde ise poliçenin yanında sunulan dijital muayene cihazıyla Amerikan Hastanesi ve Koç Üniversitesi Hastanesi doktorlarıyla online görüşerek muayene olabilme fırsatı sunuyor. Doktorlar, “TytoCare” Dijital Muayene Cihazı’yla kulak, burun ve boğaz bölgesini uzaktan muayene edip, ateş, nabız ve kalp atışı ölçümleri yapabiliyor.

SİGORTACILAR HAYATINIZI KOLAYLAŞTIRMAK İÇİN VAR

yazık ki istenildiği kadar olumlu değil. Sigortalıların yüzde 98’inin hasarı ödeniyor, mağduriyeti önleniyor. Fakat geri kalan yüzde 2’nin ise ya sigorta şirketinden haksız kazanım elde etmeye çalıştığı için ya da başka nedenlerden dolayı tazminatının ödenmediğini biliyoruz. Ama haksız olsa da kamuoyunda bunların sesleri daha çok duyuluyor. Bu da sigorta sektörünün güvenirliliğine büyük zarar veriyor. Mağduriyeti önlenen sigortalılar ise ne yazık ki bu durumu kamuoyu ile hiç paylaşmıyor. Hal böyle olunca sektörün repütasyonu çok düşük kalıyor. Sigorta sektörü gerek gündelik oluşan kazalarda gerekse pandemi, deprem, yangın ve sel gibi büyük bir kesimi etkileyen felaketlerde hep taşın altına elini koyuyor. Milyarlarca TL tazminatlar ödeyerek sigortalılarının mağduriyetlerini gideriyorlar.

Haberin Devamı

SİGORTACILAR TEKNOLOJİYE YATIRIM YAPIYOR

Bu arada sigorta şirketleri teknolojiyi de en iyi kullanan sektörlerin başında geliyor. Çağın gereği olarak dijitale yatırım yapıp sigortalılara en hızlı ve kolay hizmeti vermek için çok büyük bir çaba gösteriyor. Sigorta şirketleri poliçeleri dijital düzenliyor, yapay zeka yardımı ile iyi sigortalıya iyi fiyatı vermeye çalışıyor. Hasar tarafında ise sigorta eksperleri son teknoloji drone’ları kullanarak hasar tespiti yapıyor. Evinizdeki hasarı artık video çekimi ile eksperlere bildirebiliyorsunuz. Bu sayede tazminatınızı da kısa sürede alabiliyorsunuz. Son olarak AXA Sigorta dijital sağlık sigortasını hayata geçirdi. Uzaktan muayene ve reçete yazımı ile sigortalıların basit sağlık sorunları için hastanelere gitmeden hizmet almasını sağladılar. Başta dediğim gibi sigorta şirketleri sigortalılarının hayatını kolaylaştırmak için bütün yatırımları yapıyor, yapacaklar da.

TÜRKIYE SİGORTA AĞUSTOSTA 33.5 MİLYAR LİRA PRIM ÜRETTİ

Türkiye Sigorta, 2023 yılı Ağustos ayı finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre, şirket brüt prim üretiminde 33 milyar 539 milyon 326 bin 622 TL’ye ulaşarak bir önceki yıla göre prim üretimini yüzde 127 oranında artırmış oldu. Ürün bazında geçen yıla göre en yüksek artış oranı yüzde 246 ile hastalık/sağlık branşında 1 milyar 644 milyon 970 bin 180 TL prim üretimi gerçekleştiren şirket, kaza branşında yüzde 223 büyümeyle 2 milyar 428 milyon 62 bin 545 TL prim üretimi ve yangın ve doğal afetler branşında ise yüzde 212 büyüme oranıyla 7 milyar 586 milyon 841 bin 162 TL prim üretimine ulaştı. Diğer branşlarda Türkiye Sigorta, geçen yıla göre yüzde 78 artışla genel zararlar branşında 7 milyar 929 milyon 973 bin 211 TL, kara araçları sorumluluk branşında da yüzde 93’lük bir büyüme ile 8 milyar 402 milyon 212 bin 676 TL prim üretimine erişti. Şirket ayrıca kara araçları branşında yüzde 164’lük bir artışla 3 milyar 952 milyon 280 bin 729 TL’lik prim üretimi elde etti.

TSB’NİN YENİ BAŞKANI UĞUR GÜLEN OLDU

Türkiye Sigorta Birliği (TSB), geçtiğimiz hafta yapılan Olağanüstü Genel Kurul ile yeni başkanını belirledi. Yapılan seçimde TSB’nin yeni başkanı Aksigorta’nın Genel Müdürü Uğur Gülen oldu. TSB’nin yeni başkanı Uğur Gülen, genel kurulda yaptığı konuşmada, TSB’nin önümüzdeki dönemde çevik bir yapıya geçmesi gerektiğini belirterek, “Sonuç ve hedef odaklı olmamız gerekiyor. Çabukluğa, çevikliğe ve dinamizme ihtiyacımız var” dedi. Sigorta sektörünün aracılar, yerli ve yabancı reasürörler, hasar tamircileri, avukatlar, hasar aracıları, düzenleyici kurumlar, müşteriler, yerli ve yabancı ortaklardan oluşan devasa bir ekosistemin ağırlık merkezi ve temel direği olduğunu belirten Gülen, “O nedenle de sektörümüzün sürdürülebilirliğini sağlamak ve söz konusu ekosistemden, verdiği katkıya karşılık hak ettiği değeri, payı alabilmesi hayati önemdedir. TSB’nin amacı, aslında tam olarak bunu güvence altına almaktır. O nedenle sigortacılığı yeniden konumlandırmak için Birlik olarak yoğun bir çalışma yürüteceğiz. Şimdi yapacaklarımızı, yapmak istediklerimizi hayata geçirme vaktidir. En kısa zamanda Birliğimizin organlarıyla birlikte icraatlarımıza başlayacak; öncelikle de Yönetim Kurulu’muzu tamamlayacak seçimimizi yapacağız” diye konuştu.

Sıradaki haber yükleniyor...
holder