Hakan Çelik İşin yükünü almaya geldi
HABERİ PAYLAŞ

İşin yükünü almaya geldi

Değişen ihtiyaçlar ve yeni ekonomik şartlar, hafif ticari araçları giderek çok amaçlı kullanıma uygun hale getiriyor.

TİCARİ ÜRÜN GAMI

Uzun yıllardır Türkiye’nin en çok tercih edilen binek otomobil markası konumunda bulunan Renault, ticari ürün gamını da güçlendirmeye devam ediyor. Yenilenen Renault Trafic, farklı kullanım gereksinimlerine hitap eden tüm versiyonlarıyla Türkiye’de satışa sunuldu.

Panelvan ve Combi 5+1’de sağlanan düz vites versiyonların yanı sıra Trafic Combi 5+1 ve Trafic Combi 8+1’de sunulan otomatik vites seçenekleri, şirketin ticari araç pazarındaki iddiasını artıracak.

İşin yükünü almaya geldi

Trafic, 2.0 litrelik Blue dCi motor seçeneğiyle tüketicilerle buluşuyor. Combi 5+1 ve Combi 8+1 versiyonlarında EDC şanzıman seçeneğiyle sahip olunabilen Yeni Trafic, versiyona göre 150 ve 170 beygirlik güç sunuyor.

421 BİN TL’DEN BAŞLIYOR

Yeni Renault Trafic ailesi, önceki nesillerine kıyasla tepeden tırnağa daha modern bir görünüm kazandı. Farklı ihtiyaçlara yönelik versiyonlarıyla sınıfına yön veren model; güçlü görünüme sahip yeni dış tasarımı, geniş taşıma kapasitesi, optimize iç mekan ve gelişmiş güvenlik özellikleriyle 421 bin TL’den başlayan lansmana özel fiyatlarıyla tüketicilerle buluşuyor. Ayrıca 100 bin TL’ye 12 ay 0.99 faiz fırsatı da sağlanıyor.

KONFORLU İÇ MEKAN

Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş, yeni araçla ilgili olarak şunları söyledi: “Her geçen gün ilginin artmaya devam ettiği medium van segmentinde Renault’nun verimli, şık, her işe ve kullanım amacına uyum sağlayabilen versiyonlarla üretilen yeni Trafic Combi 5+1, Combi 8+1 ve Panelvan versiyonları kolay yüklemeye uygun yapıları, üstün yükleme kapasiteleri, segmentinin en iddialı saklama alanları, konforlu iç mekanları, akıllı kokpitleri ve ileri sürüş destek sistemleriyle her türlü ihtiyaca cevap veriyor.”

İşin yükünü almaya geldi

Yeni Renault Trafic ailesi, yenilenen kabin içi özellikleriyle hem iş hem de günlük kullanım ihtiyaçlarına cevap veririyor. Ön bölümde depolama kapasitesi versiyona bağlı olarak 80.6 litreye kadar ulaşıyor.

ALMANLARA CİDDİ RAKİP

Peugeot 308, Fransa merkezli markanın son dönemdeki en önemli itici güçlerinden biri haline geldi. Lansmanı yapıldığı günden bu yana tasarım ve fonksiyonlarıyla öne çıkan yeni 308, köklü üreticinin Alman rakipleri karşısındaki en önemli kozu olarak dikkat çekiyor.

Yeni Peugeot logosunu taşıyan ilk otomobil olan 308 geçtiğimiz günlerde prestijli Alman tasarım ödülü Red Dot’u kazanmıştı. Aracın temiz hatları, çekiciliği, ürün kalitesi ve özgün i-Cockpit teknolojisi öne çıkan fonksiyonları arasında. 2008 ve 3008 modelleri de SUV segmentinde belli bir başarı çizgisini yakalamıştı.

Diğer taraftan Fransızların üretim, ileri teknoloji ve yenilikçilik yaklaşımı, Peugeot ile ses sistemleri konusundaki ünlü Focal’ı bir araya getirdi. İki marka arasındaki işbirliğinin audio ürünleri yeni 308 modellerinde de opsiyon olarak sunulacak. Focal, 40 yılı aşkın bir süredir hoparlörler ile ses kitleri üretiminde referans marka olarak da kendini kanıtlamış durumda.

İşin yükünü almaya geldi

5 MİLYON TAŞITTA SIGORTA YOK

‘Zorunlu Trafik Sigortası’ fiyatlarında 1 Mayıs (dün) itibarıyla yeni tarifeye geçildi. Bu kapsamda otomobillerde 1’den 7’ye kadar olan her basamak için azami prim tutarları aylık yüzde 2.25 oranında arttı.

Daha önce bu oran yüzde 1.5 olarak uygulanıyordu. Türkiye’de trafiğe kayıtlı araç sayısı 25 milyonun üzerinde bulunuyor ve bunun 5 milyonunun ise zorunlu trafik sigortasının olmadığı belirtiliyor.

Türkiye Esnaf ve Sanatkârları Konfederasyonu (TESK) Genel Başkanı Bendevi Palandöken, “Akaryakıta, yedek parçaya, araç muayene ve trafik sigortasına sürekli zam, şoför esnafının belini büktü. Trafik sigortasına her ay zam yapılması, sigortasızlığı daha da artırır. Esnaf da vatandaş da indirim beklerken zam yapılmasından mustarip” dedi.

İşin yükünü almaya geldi


KÜRE KONSEPTİ

Audi, ‘Küre-Sphere’ konsept modellerinin üçüncüsünü tanıttı. Konsept özellikle metropol şehir kullanımı için önemli çözümler sunuyor. Araç dördüncü seviye otonom sürüş özelliklerine sahip. Bu da otomobilin neredeyse tamamen kendi başına yolunu bulabildiği anlamına geliyor.

İşin yükünü almaya geldi

Göz izleme ve hareket kontrolü ile araç içinde birçok fonksiyon devreye alınabiliyor. Holoride gibi bilgi-eğlence içerikleriyle kullanılabilen sanal gerçeklik (VR) gözlükleri bulunuyor. Audi urbansphere konseptinin iki elektrik motoru toplam 295 kW güç ve 690 Nm tork üretiyor.

İşin yükünü almaya geldi

120 kWsa kapasiteli bataryayı yüzde 5’ten yüzde 80’e şarj etmek için 25 dakikadan daha kısa bir süre yetiyor. Bu, WLTP standardına göre 750 kilometreye kadar menzil anlamına geliyor.

Sıradaki haber yükleniyor...
holder