Mehmet Yalçınkaya Selçuk Gengeç: Her şey yemek yapmanın ne kadar eğlenceli olduğunu anlamakla başladı
HABERİ PAYLAŞ

Selçuk Gengeç: Her şey yemek yapmanın ne kadar eğlenceli olduğunu anlamakla başladı

Bu hafta konuğum 41 yaşında ancak 22 yıldır gastronomi sektöründe olan COOKSHOP.’un Genel Müdürü Selçuk Gengeç. Zincir markaların gerek iletişiminin, gerekse sürdürülebilir başarı hikayesinin güçlü olması gerekiyor. Müşteri deneyimini önemsemek, bu deneyimin her seferinde aynı memnuniyetle sürmesini sağlamak çok değerli. Selçuk Gengeç “Tüm çabamız, misafirlerimizin kapıdan içeri girdiği andan itibaren iyi bir deneyim yaşaması” diyor.

Selçuk Gengeç: Her şey yemek yapmanın ne kadar eğlenceli olduğunu anlamakla başladı

Marka hikayenizi anlatır mısınız?

Her şey yemek yapmanın ne kadar eğlenceli ve kişiye özel bir iş olduğunu anlamakla başladı. Aynı yemeğin, farklı ellerden apayrı lezzetlerle çıkıyor olması bizi tatların gizemli dünyasında uzun süreli bir yolculuğa çıkardı. Püf noktalar; pişirme teknikleri, baharatların kullanımı, yeni tatlar yaratma isteği ve bunun gibi birçok lezzet dolu bilgi sonucu COOKSHOP. dünyaya geldi.

Haberin Devamı

Keşfettiğimiz yeni tatlar, misafirleri tanıdık birer yüz haline getirdi. Şimdi kalabalık bir ailenin fertleri olmanın tadını hep birlikte çıkarıyoruz. Annesinin elinden olmayan hiçbir yemeği yiyemeyen misafirlerin ağzından “Her zamankinden” lafını duymak bile bize daha çok çalışma azmi veriyor.

BURASI BİZİM OLDUĞU KADAR MİSAFİRLERİMİZİN DE EVİ

Emeklerinizin karşılığını aldığınızı nasıl anlıyorsunuz?

Yemeğini bitiren misafirlerimizin yüzündeki gülümsemeyle. Misafirlerimizden gelen önerileri de mutlaka değerlendiriyoruz. Yeni lezzetlerimizi önce misafirlerimiz ile paylaşıp fikirlerini alıyoruz. Çünkü burası bizim olduğu kadar misafirlerimizin de evi. Yalnızca yemek yemek için değil yemek yemenin tadına varmak için tercih ettikleri bir mekan burası.

AMACIMIZ YÜKSEK FİYAT KOYMAYARAK HERKESİN LEZZETLERİMİZİ DENEYİMLEMESİ

Bugün geldiğiniz noktada müşteri odaklı yaklaşımınızda yeni inovasyonlar neler?

Yaklaşık iki senedir konsept olarak yenileniyoruz. Misafirlerimize, kendilerini evinde hissettirecek, kaliteli yemek ve içecek dışında özenle seçilmiş müzikler çalıyoruz. Bizzat kendim olmak üzere diğer tüm takım arkadaşlarım bu sürecin içine dahil oluyor. Menülerimiz için dünya trendlerini takip ediyoruz ve yerel üretime önem veriyoruz. Fiyat politikamıza da çok dikkat ediyoruz. Amacımız, yüksek fiyat koymayarak herkesin lezzetlerimizi deneyimlemesi.

Haberin Devamı

İşletme olarak çağa nasıl ayak uyduruyorsunuz?

Cookshoppers APP'miz var burada çok proaktiviz. Üyelerimizle sıkı iletişim içinde olup sürekli avantaj sağlayacak kampanyalar yapıyoruz. Tüm şubelerimiz ISO 22000 kalite yönetim belgesine sahip. Turizm Bakanlığı’mızın özel belirlediği denetmenler tarafından belirli kriterlerden geçerek aldığımız güvenli turizm belgelerimizi de çok önemsiyoruz. Kapalı kaldığımız süreçte bile bunu koruyoruz.

Misafirlerimiz, QR koduyla sipariş verebiliyor. Temassız ya da Gastro Pay gibi ödeme sistemlerini de şubelerimizde kullanabiliyorlar. Bu sistemlerin özel kampanya ve indirimlerinden haberdar olabiliyorlar. İçinde bulunduğumuz süreçte paket servis ve ‘gel-al’ operasyonumuzda ciddi yol aldık. Tüm paket ambalaj grubumuzu yeniledik. İleriye dönük paket servis için online alt yapımızı da hazırladık.

Haberin Devamı

Selçuk Gengeç: Her şey yemek yapmanın ne kadar eğlenceli olduğunu anlamakla başladı

50 ŞUBEYE ULAŞMAYI HEDEFLİYORUZ

Pandemi süreci sizi nasıl etkiledi?

Kimsenin daha önce tahmin etmediği ve bilmediği bir süreç yaşadık. Pandemi, tüm dünyayı etkisi altına aldığı gibi bizim ülkemizi de büyük sıkıntıya soktu. Hem biz iş verenler hem de çalışma arkadaşlarımız, tedarikçilerimiz gibi hemen herkes çok zor bir süreçten geçiyoruz.

Bu süreçte giderlerin kontrolü hepimizi hayli yordu. Süreci fırsata çevirme kararı aldık ve paket servis gibi ertelediğimiz tüm işlerimizi sıraya alarak hepsini yapma fırsatı bulduk. Tadilatlarımıza hız verdik. Şube sayımızı artırmaya, riski fırsata çevirmeye devam edeceğiz. Pandemiye rağmen halihazırda hizmet veren 22 şubeden, 30 şubeye çıkmayı ve sonraki iki yılda ise 50 şubeye ulaşmayı hedefliyoruz.

TÜRKİYE’DE YETİŞEN ŞEFLER ÜLKEMİZİ YURT DIŞINDA BAŞARIYLA TEMSİL EDİYOR

Gastronomi sektörü sizce Türkiye'de nerede?

Çok başarılı şeflerimiz var. Özellikle son beş yılda, çok başarılı restoran, kafe , brasserie, burger, sokak lezzetleri ve benzeri yerler açıldı. Güzel işlere imza atıldı. Türkiye’de yetişen şeflerimiz sadece burada değil, yurt dışında da ülkemizi başarıyla temsil ediyorlar. Yapılan gastronomi konferansları, aktiviteler, dünyadan ülkemize gelen şeflerle yapılan ortak çalışmalar sektöre büyük fayda sağladı.

Selçuk Gengeç: Her şey yemek yapmanın ne kadar eğlenceli olduğunu anlamakla başladı

Sıradaki haber yükleniyor...
holder