YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Açılma kararı çıkar çıkmaz mekanların bu sürece ne kadar hızlı uyum sağlayabileceğini görmek için apar topar Bodrum’a geldim. Şu anda bu satırları Gölköy’deki Daphnis Otel’in tatlı tatlı esen kafesinden yazıyorum. Tatlı tatlı dediğime bakmayın. Biraz serin.

Şu an kendimi senaryo okumak için plaja inen Tuba Büyüküstün gibi hissediyorum. Üzerime bir hırka aldım, önünü açsam mı açmasam mı kararsız kalıyorum. Eşofman altım var ama çıkarıp şort mu giyseydim diyorum. Arada bir güneş çıkıyor o zaman da üstümü mü çıkarsam acaba diye bir yelteniyorum. Aynı anda 4 mevsimi yaşıyorum. Her an ilham gelebilir, bu duygularla bir Sinan Akçıl şarkısı yazabilirim. Finali de Tuba Büyüküstün gibi yapıp masama gelen bir köpekle selfie çekiyorum. Tek fark, Tuba’nın köpeği yoktu. Bodrum izlenimlerimi cumartesi okuyabilirsiniz.

KEEPING UP WITH AKALIN

Tam bu hafta Demet Akalın yazmayayım diyorum, kendisi bir bomba patlatıyor. Daha önce de demiştim, Demet Akalın ‘Keeping Up With Kardashians’ gibi bir reality show çekse en az 2 sezon reyting rekorları kırar. Bu haftaki bombası Seda Sayan ile girdikleri program polemiği oldu.

Hikayeyi biliyorsunuz, Seda Sayan, Akalın ile Alişan’ın yerine geldi. Seda Sayan’a benzeyen bir hanımefendi (estetik artı efekt yüzünden o olduğuna kimse emin olamadı) “Ben sana haber vermiştim sen okey demiştin” dedi. Demet Akalın da inkar etti. İkisi de keşke attıkları mesajların ekran görüntülerini çıkarsa, ifşa etse. Heyecan ikiye katlansa. Başta dediğim gibi ünlülerin hayatlarındaki aksiyon dizilerdekinden daha çok ilgi çekiyor. Demet Akalın’a sesleniyorum, siz bu reality show işini bir düşünün.

OKYANUS İÇİN KOŞ

Global dev markaların çok iyi sosyal sorumluluk projelerine imza atması beni mutlu ediyor. Adidas’ın 4 yıldır küresel etki platformu Run For The Oceans ile yaptığı işbirliği sonucu okyanuslar plastik atıklardan arınıyor. Olay şöyle gelişiyor: 8 Haziran’a kadar akıllı telefon uygulaması Adidas Running eşliğinde koşularınızı kaydediyorsunuz. Koşulan her kilometre için sahillerden 10 şişe temizleniyor.

Bu kampanya sonunda okyanuslardan toplam 227 ton plastik atık temizlenmiş olacak. 2015’ten bu yana marka Parley Ocean Plastic işbirliğiyle, toplanan plastik atıklarla 30 milyon çift ayakkabı üretmiş. Dünya çapında 3 milyondan fazla koşucu 25.5 milyon kilometre kat etmiş. 2.5 milyon dolar toplanmış. Bu tür farkındalık kampanyaları dünyanın geleceğiyle ilgili umut veriyor.

1 MİLYON İZLENME

Pandemi süreci müzisyenleri ve müzik severleri derinden etkiledi. Özellikle son açılmanın yarattığı hayal kırıklığı müzisyenleri üzdü. İstanbul’da belli bir kitlesi olan, her hafta kulüplerde dinleyici ile buluşan lokal DJ’ler ise en büyük darbeyi aldı.

Taksim-Sıraselviler’deki kulüple özdeşleşen elektronik markası RX İstanbul, evlere kapalı kaldığımız pandemi gecelerinde gerçekleştirdiği dijital yayınlarla ülkemiz elektronik müzik sanatçılarını müzik severlerle buluşturmaya devam etti. Performans gösteren 52 lokal DJ’in izlenme sayısı 1 milyonu geçti. Bilgisayardan elektronik müzik olur mu demeyin. Cihazları ses sitemlerine bağlayıp evleri kulübe çevirmedik mi. Bakalım gerçek kulüpler ne zaman açılır…

Yazarlarımızdan

09 Aralık 2021, Perşembe 07:01
09 Aralık 2021, Perşembe 07:01
Sıradaki haber yükleniyor...
holder