Diyet ve egzersiz yapmadan düz bir karın elde etmenin 10 yolu

Düz bir karın hepimizin hayali. Ancak diyet ve spor olmadan ne yazık ki zor... Sandık yıllarca. Ancak doğru beslenme ve ufak tüyolarla şişkinlik yaşamamak mümkün. Diyet yapmadan ve spor salonuna girmeden düz bir karın sahibi olmanın yollarını anlattık..

24 Nisan 2021, Cumartesi 15:52 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
 Klozet üzerinde zaman geçirerek

Klozet üzerinde zaman geçirerek

Tuvalette uzun süre oturmak, gün içinde gereksiz şişkinliğinizden kurtulmanızı ve kabızlık sorununu engellemenizi sağlar.

Meditasyon yaparak

Meditasyon yaparak

Gerildiğinizde vücudunuzda artan stres ve steroid hormonları, sindirim sisteminizi olumsuz yönde etkiliyor. Ayrıca kortizol üretimine neden olan bu hormonlar, hayati organları korumak için yağın direkt karın bölgesinde toplanması yönünde beyne direktif veriyor. Bu yüzden gerilimi azaltmak için gün içinde kendinize meditasyon gibi rahatlama yöntemleri bulun. 


Bol su içerek

Bol su içerek

Susuz kalınca vücut su toplamaya başlıyor, bu sebepten dolayı vücuda ekstradan birkaç kilo orantısız şekilde dağlıyor. Bu yüzden düz bir karın için bol bol su tükettiğinize emin olun!


  Kalsiyum, potasyum ve magnezyum tüketerek

Kalsiyum, potasyum ve magnezyum tüketerek

Yüksek kalsiyum barındıran besinlerin, sağlıklı vücut kilosuna yararı bilinen bir gerçek. Kalsiyum, potasyum ve magnezyum içeren süt ürünlerinin şişkinliği de önlüyor.


Probiyotik tüketerek

Probiyotik tüketerek

İçindeki iyi bakterilerle sindirim sistemine yardım eden probiyotikler, sindirim problemlerini önleyerek karnınızın dümdüz olmasını sağlıyor.  

 Su içeren besinler tüketerek

Su içeren besinler tüketerek

Yüksek su içeren besinler, meyve ve sebze gibi, daha hızlı doymanıza neden oluyor. Bu yüzden öğünlerinize çorba, salata gibi su deposu besinlerle başlarsanız, yemek sonrası şişkin bir karnı da önlemiş olursunuz. 

 Badem yiyerek

Badem yiyerek

Araştırmalara göre badem, özellikle bel çevresini incelten bir kuruyemiş. Doymamış yağ bakımından zengin olan badem, gün içinde kusursuz bir atıştırmalık olabilir. 


 Kahveyi kararında içerek

Kahveyi kararında içerek

Doğal diüretik olan kahve, su gibi gün içinde şişkinliğinizin inmesini sağlıyor. Bağırsak hareketlerini hızlandıran kahve, düz bir karnın en pratik yollarından biri. 


Dik durarak

Dik durarak

Günlük hayatta yaşadığımız duruş bozukluğu yalnız sağlık sorunlarına değil, karnınızın olduğundan daha şiş görünmesine de neden oluyor. Bu yüzden duruşunuzu düzelterek karın kaslarınızı da kusursuz bir şekilde sergileyebilirsiniz!


 10 kere çiğneyerek

10 kere çiğneyerek

Yemek yerken, çoğu zaman lokmaları çiğnemeden yutabiliyoruz. Bu da hazımsızlık ve gaz sorununa yol açarak, karında şişkinliğe neden olabiliyor. Bu yüzden yemek yerken her lokmanızını en az 10 kez çiğnediğinizden emin olun!

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Kışın alınan kiloları yaza girerken vermenin 10 yolu