Peugeot marka atağına kalktı
Fransız otomobil üreticisi Peugeot, 2015'e kadar otomobil markaları sıralamasında 3 basamak yükselme ve tasarım alanında referans olma hedefi koydu
ASLAN SADELEŞTİ
Fransız Peugeot, 200’üncü yılında yeni bir marka projesi başlattı. Logosundaki aslanı sadeleştiren, ‘Peugeot, MOtiOn&EmOtiOn’ (Hareket ve Duygu) şeklinde yeni bir uluslararası slogan benimseyen firma, ayrıca iki yıl içinde 14 yeni ürün çıkaracak.
Firmanın marka projesini anlatan Peugeot Türkiye Genel Müdürü Jean-Pierre Vieux, 2015’e kadar dünya otomobil markaları listesinde 3 sıra yükselmeyi, tasarım alanında referans olmayı ve ulaşım hizmetlerinde liderliği hedeflediklerini bildirdi.
TAMAMEN ELEKTRİKLİ
Vieux, Peugeot’nun uluslararası alanda çok güçlü bir saldırı içinde olduğunu kaydetti. Peugeot, 2010’da i0n ve scooter e-vivacity ile elektrikli araçlara, 2011’de dizel hibrid ve mikrohibrid, 2012’de şarj edilebilir dizel hibrid teknolojilerine yatırım yapacak.
Markanın ‘ruhunu yansıtan’ yüzde 100 elektrikli BB1 tasarımı, 2.5 metre uzunluğunda, 4 koltuklu olacak ve çeviklik ve manevra kabiliyetiyle dikkat çekecek. Peugeot, bu tasarımı ‘Otomobilin kodlarını yeniden tanımlamak’ sloganıyla tanıtıyor.
- Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan enflasyon mesajı
- Bakan Yerlikaya duyurdu! 363 zehir taciri yakalandı
- Biri çocuk 3 kişi evde ölü bulundu! Silahla vurulmuşlar
- Yük gemisi karaya oturdu, boğaz trafiği askıya alındı
- Kalp krizi riski genç yaşlara kadar indi! Yüksek lisans mülakatında kahreden olay: Bir numaralı sebebi uzmanı açıkladı