Göbek yağlarını eritecek 8 sabah alışkanlığı

Bel bölgesi yağları çoğu insanın en büyük derdi. İnce bir bele sahip olmak için göbek yağlarını eritmek konusunda elimizden geleni yapıyoruz. Peki birkaç sabah rutini ile hızla göbek yağlarınızı eritebileceğinizi biliyor musunuz? İşte göbek yağlarını eritecek 8 sabah alışkanlığı...

22 Şubat 2021, Pazartesi 13:03 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1- ACELE ETMEYİN

1- ACELE ETMEYİN

Sabahları okula veya işe yetişebilmek için acele ettiğimiz zaman strese gitmiş oluruz. Stres hormonu kortizol, bu aşamada devreye giriyor ve yükselişe geçiyor. Araştırmalar, stresin kilo alımında oldukça etkili olduğunu gösteriyor. Bu yüzden, sabah rutinlerimizi biraz daha sakin ve yavaş gerçekleştirmeye çalışabiliriz.

2- KÜÇÜK BİR EGZERSİZ YAPIN

Egzersiz, şüphesiz ki kilo vermede en etkili faktör. Sabah ilk iş olarak egzersiz yapmak, zindeliğin anahtarı olabilir. Hatta sabah egzersizinize biraz da direnç antrenmanı eklemeniz, bel bölgesindeki yağlardan kurtulmanızı kolaylaştırabilir.

3- KAHVALTIDA DAHA ÇOK LİF VE PROTEİN TÜKETİN

3- KAHVALTIDA DAHA ÇOK LİF VE PROTEİN TÜKETİN

Araştırmalar, daha fazla protein tüketiminin göbek bölgesinde daha az yağlanmaya sebep olduğunu ortaya çıkardı. Kahvaltınızda et, balık, yumurta ve fasulye gibi besinlerin bulunmasına özen gösterin. Ayrıca lif tüketmek de bel bölgesindeki yağların yanmasına yardımcı oluyor. Brokoli, avokado ve keten tohumu iyi birer lif kaynağı.

4- MEYVE SUYU YERİNE SU İÇİN

Kahvaltıda portakal suyu gibi meyve suları içmenin size enerji verdiğini düşünebilirsiniz ancak bu pek de sağlıklı bir alışkanlık değil. Meyve suları fruktoz içerir ve bu da bel bölgesinde yağlanmaya yol açar.

5- YEŞİL ÇAY İÇİN

5- YEŞİL ÇAY İÇİN

Güne bir fincan kahveyle başlamak cazip gelebilir ancak kahveyi yeşil çayla takas etmenin vakti gelmiş olabilir. Yeşil çay da kafein içeriyor ve antioksidan etkisi de var. Bu da onu iyi bir yağ yakıcı yapıyor.

6- EVDEN YEMEK GÖTÜRÜN

Aldığınız kalorileri kontrol altında tutmak istiyorsanız, dışarıdan yemeyi bırakmalı ve yanınızda kendi yaptığınız yemekleri taşımalısınız.

7- UYKUNUZU İYİ ALIN

7- UYKUNUZU İYİ ALIN

Araştırmalar, yeterli uyku uyumayan kişilerin daha çok kilo aldığını ve bel bölgesinin daha fazla yağlandığını ortaya çıkardı.

8- BİSİKLETE BİNİN YA DA YÜRÜYÜN

Kardiyo egzersizleri bel yağlarının eritilmesinde bire birdir. İşe ya da okula giderken daha fazla hareket etmeniz faydalı olacaktır.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Keanu Reeves formunu nasıl koruyor?