çağrı merkezi

çağrı merkezi Haberleri

çağrı merkezi haberleri sayfasında çağrı merkezi haberlerini bulabilir tüm çağrı merkezi haberlerini, gelişmeleri ve son dakika haberleri okuyabilirsiniz. çağrı merkezi haberleri ile ilgili geçmişten bugüne Posta'da 61 haber bulunmaktadır.

Başkan Gültak, çağrı merkezine gelen telefonları yanıtladı

Başkan Gültak, çağrı merkezine gelen telefonları yanıtladı

Başkan Gültak, çağrı merkezine gelen telefonları yanıtladı
112'ye yapılan 33 bin çağrının otuz bini asılsız! Canı sıkılan arıyor

112'ye yapılan 33 bin çağrının otuz bini asılsız! Canı sıkılan arıyor

112 çağrı merkezinde tam kapanma sürecindeki asılsız çağrılar nedeniyle büyük sıkıntı yaşanıyor. 112 ekibi aldıkları 3. 500 hayati çağrının yanında 30.000 adet alakasız arama aldıklarını söylüyor. İşte detaylar...
Çağrı merkezi ödülleri belli oldu

Çağrı merkezi ödülleri belli oldu

Contact Center World tarafından gerçekleştirilen The 2020 Top Ranking Performers Awards‘da iki ayrı kategoride Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, dünya birincisi olarak ödül aldı.
Jigolo adaylarını bu notla kandırmışlar

Jigolo adaylarını bu notla kandırmışlar

Balıkesir'de bir şebekenin 'çağrı merkezi' gibi düzenleyip faaliyetlerini gerçekleştirdiği dairede, jigolo adaylarıyla yapılan görüşmelerde kullandıkları not ortaya çıktı. Notta yer alan detaylar, kurbanların tuzağa nasıl düşürüldüğünü gözler önüne seriyor.
Çağrı merkezi personeline eğitim

Çağrı merkezi personeline eğitim

Çağrı merkezi personeline eğitim
Quick Sigortadan dijital alanda çok ses getirecek proje!

Quick Sigortadan dijital alanda çok ses getirecek proje! "Agent Değil Acente"

Sigortalılar ile acenteler online ortamda buluşuyor. Sigortalıların ihtiyaçlarına herhangi bir çağrı merkezi 'agent’ı değil, risk işinin uzmanı, kendi seçtikleri acenteleri çözüm bulacak.
Enkaz altında kalanların 112  görevlileri ile arasındaki konuşmalar ortaya çıktı

Enkaz altında kalanların 112 görevlileri ile arasındaki konuşmalar ortaya çıktı

İzmir'de meydana gelen 6,6 şiddetindeki depremde enkaz altında kalan vatandaşların 112 Acil Çağrı Merkezi'nde çağrı merkezi çalışanları ile konuşmaları ortaya çıktı.
Bakan Selçuk: Çağrı merkezimiz ikincilik ödülü aldı

Bakan Selçuk: Çağrı merkezimiz ikincilik ödülü aldı

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, çağrı merkezlerinin dünya çapındaki bir yarışmada ikincilik ödülü aldığını açıkladı.
Çağrı merkezleri pandemi döneminde vatandaşların ihtiyaçlarına nasıl yanıt verdi?

Çağrı merkezleri pandemi döneminde vatandaşların ihtiyaçlarına nasıl yanıt verdi?

Çağrı merkezleri, pandemi döneminde de pek çok şirketin müşteri hizmetlerini kesintisiz olarak devam ettirmesini sağladı. Bu yıl webinar olarak gerçekleştirilen ÇMD 5. Takım Liderleri Zirvesi’ne ise 600’e yakın Takım Lideri katıldı.
Çağrı merkezlerine yapılan olumsuz geri dönüşlerde pandemi dönemi ne kadar artış yaşandı?

Çağrı merkezlerine yapılan olumsuz geri dönüşlerde pandemi dönemi ne kadar artış yaşandı?

Çağrı merkezleri, pandemi döneminde de pek çok şirketin müşteri hizmetlerini kesintisiz olarak devam ettirmesini sağladı. Özellikle finans, telekomünikasyon ve e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren firmaların çağrı yoğunluklarında artış yaşandı. Peki pandemi döneminde çalışanlardaki stres kat sayısı normale göre daha da yükseldi mi? Olumsuz geri dönüşlerde artış yaşandı mı? Bu ve bunun gibi pek çok sorunun cevabını Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü ile konuştuk. Onur Binay/posta.com.tr
Vodafone, 81 ilden yeni nesil çağrı merkezi hizmeti verecek

Vodafone, 81 ilden yeni nesil çağrı merkezi hizmeti verecek

Vodafone, pandemi tedbirleriyle birlikte yaygınlaşan uzaktan çalışma doğrultusunda, ev kadınları, engelli bireyler ve üniversite öğrencilerine yönelik olarak “yeni nesil çalışma sistemi”ne hayata geçirdiğini duyurdu.
Pandemi sürecinde çağrı merkezlerine olan ilgi nasıldı?

Pandemi sürecinde çağrı merkezlerine olan ilgi nasıldı?

Firmaların müşterileri ile en hızlı şekilde iletişim kurmalarını sağlayan çağrı merkezlerinin önemi pandemi sürecinde daha arttı. Biz de Teleperformance CEMEA Gelişen Pazarlardan Sorumlu İş Geliştirme Başkanı Tolga Uçbağlar ile pandemi sürecinde çağrı merkezine olan ilgiyi, Teleperformance’ın iş modellerini ve bu dönemde çalışanların motivasyonunu nasıl sağladıklarını konuştuk.
Teleperformance, Bilişim 500 listesinde ilk 50 içine girdi

Teleperformance, Bilişim 500 listesinde ilk 50 içine girdi

Teleperformance Türkiye, Bilişim 500 listesinde bu yıl 24 basamak sıçrayarak ilk 50 içine girmeyi başardı. Son 2 yıldır agresif büyümesiyle dikkat çeken şirket, 2019’un sonunda ulaştığı 235,3 milyon TL ciroyla Bilişim 500’ün en büyük 50’nci şirketi oldu.
Chatbot ve çağrı merkezi alanında yapay zekanın kullanımı gün geçtikçe artıyor

Chatbot ve çağrı merkezi alanında yapay zekanın kullanımı gün geçtikçe artıyor

Pandemi döneminde birçok sektörde olduğu gibi çağrı merkezi çalışanları da kesintisiz bir şekilde hizmet vermeye devam etti. Çağrı merkezindeki işleyiş farklılığının yanı sıra Vodafone'un dijital asistanı TOBİ'nin hem sektöre hem de şirkete katkısı büyük oldu. Biz de Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun ile corona virüs ile çağrı merkezlerindeki işleyiş, TOBİ’nin sektöre kattıkları ve Vodafone’un gelecek planlarını konuştuk.
Çağrı merkezleri için kurallar değişti

Çağrı merkezleri için kurallar değişti

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumunca banka çağrı merkezleri için yeni hizmet seviyesi ve kalitesine ilişkin yönetmelik yürürlüğe girdi.
Posta'dan İstanbul'a özel temassız teslimat

Posta'dan İstanbul'a özel temassız teslimat

0850 224 02 22 numaralı çağrı merkezi ve yakala.co sitesi üzerinden sipariş verilebilen gazeteniz, her gün 08:00 – 10:00 saatleri arasında özel motorlu kuryeler ile evinize kadar ulaştırılıyor. İstanbul ilçelerinde verilen hizmette poşetle gönderilen POSTA el değmeden teslim ediliyor.
Corona virüs döneminde online alışveriş yapanlara uyarı: Fiyatları araştırmadan almayın

Corona virüs döneminde online alışveriş yapanlara uyarı: Fiyatları araştırmadan almayın

Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ekmekçi, "Artan fiyatlara karşı bilinçli olun, araştırmadan almayın. Olağan dışı fiyat artışıyla karşılaştığınızda, Alo 175 Tüketici Danışma Hattı çağrı merkezini arayabilirsiniz." dedi.
Oppo da WhatsApp üzerinden hizmet vermeye başladı

Oppo da WhatsApp üzerinden hizmet vermeye başladı

Oppo, sevdikleri uzakta olan, çocukları yurt dışında okuyan ya da torunlarını göremeyen yaşlıların duydukları özlemi göz önünde bulundurarak, çağrı merkezinde başlattığı yeni hizmetiyle akıllı telefon kullanıcılarını aileleri ve sevdikleriyle buluşturuyor.
Dışişleri Bakanlığı, Türk vatandaşları için Kovid-19’la ilgili

Dışişleri Bakanlığı, Türk vatandaşları için Kovid-19’la ilgili "kriz masası" kurdu

Dışişleri Bakanlığının Konsolosluk Çağrı Merkezi bünyesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile ilgili dünyanın her yerindeki Türk vatandaşlarına 7 gün 24 saat hizmet verecek "kriz masası" kuruldu.
Türkiye’de çağrı merkezlerindeki kadın çalışan oranı yüzde 66

Türkiye’de çağrı merkezlerindeki kadın çalışan oranı yüzde 66

Çağrı merkezlerinde kadın istihdamı açısından görülen yüksek oran, alt kademelerden yönetici pozisyonlarına çıkıldığında tersine dönüyor. Takım lideri ve üstü pozisyondaki orta kademe yöneticileri arasındaki kadın çalışan oranı yüzde 49 iken, üst yönetimde bu oran maalesef yüzde 30’a kadar geriliyor.