Necmettin Erbakan Üniversitesi öğretim üyesi başvurusu nasıl yapılır? Şartlar nelerdir?

Necmettin Erbakan Üniversitesi öğretim üyesi alıyor. Başvurular bugün başladı 15 gün sonra sona eriyor. Bu ilanla ilgilenenler ise "Necmettin Erbakan Üniversitesi öğretim üyesi başvurusu nasıl yapılır? Şartlar nelerdir?" sorusuna cevap arıyor.

30 Nisan 2019, Salı 13:49 Son Güncelleme:
A A
Necmettin Erbakan Üniversitesi öğretim üyesi başvurusu nasıl yapılır? Şartlar nelerdir?

Necmettin Erbakan Üniversitesi Rektörlüğü'nden bugün bir ilan geçildi. Yapılan açıklamada ise "Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerinde boş bulunan kadrolarına 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri ile Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Atanma ve Yükseltilme Yönergesi’nde belirtilen kriterler doğrultusunda öğretim üyesi alınacaktır." denildi.

Peki başvurular nasıl yapılır? Şartlar nelerdir?

İLAN DETAYINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ

ÖNEMLİ NOT (1): Puanlama listesine dahil edilen yayınların hangi indekslerde tarandığına ilişkin belgelerin mutlaka bilimsel dosyalara eklenmesi gerekmektedir.

ÖNEMLİ NOT (2): Bilimsel dosyaların haricinde (1) Lisans, (2)Yüksek Lisans, (3)Doktora Belgesi, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta Yeterlilik Belgesi, (4) Doçentlik Belgesi, (5)Kimlik Belgesi Fotokopisi, (6)Yabancı Dil Belgesi, (7)Özgeçmiş, (8)Yayın Listesi, (9)Puan

Tablosu, (10)Askerlik Durum Belgesi, (11) Eğiticilerin Eğitimi Programına Katılım Belgesi** ve (12) Kamu Kurumlarında Çalışmış ya da Halen Çalışmakta Olanların Hizmet Belgelerini içeren ayrı bir dosya, başvuru yapılan birime bilimsel dosyalar ile birlikte teslim edilecektir.

Sıradaki haber yükleniyor...