Ödeme veda: Dümdüz bir karın için tüketmeniz gereken 10 besin

Ne kadar diyet yapsak, ne kadar spor yapsak da çoğumuzda yerleşmiş bir göbek olabiliyor. Ancak asıl anahtar yediklerimizin ne kadar hafif olduğu. Doğru besinlerle gün boyu kendinizi tok tutabilir, kalori alımını sınırlayabilir ve yağ oranını düşürebiliriz. 'Göbeğimi nasıl eriteeğim?' diyorsanız, dümdüz bir karın için yemeniz gerekenleri listeledik.

06 Mart 2021, Cumartesi 10:07 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
Badem

Badem

Badem proein ve fiber deposu olmakla beraber vitamin E içerir ve antioksidan özelliğe sahiptir. Aynı zamanda enerji üretimek, kas dokusunu güçlendirmek ve kan şekerini dengelemek için gereken magnezyumu içerir. Günde bir avuç badem, açlığınızı bastırırken, kilo almanızı da engeller.

Elma

Elma

Büyük boyda bir elma, 5 gram fiber, ve %85 su içerir, bu da size tok tutmaya yardımcı olur. Günaşırı bir ya da iki elma yemek, size abur cubur yemekten uzaklaştıracaktır.

Avokado

Avokado

Avokadolar, diğer bütün meyvelerden daha çok kolesterol düşmanı beta stiesterol içerir. Lezzetli bir avakado sosu için, bir avacadoyu ezin ve için limon suyu, tuz, biber ve soğan ekleyin.

Muz

Muz

Muz, vücudunuzun gerekli olan sodyum ihitiyacını karşılayacak kadar potasyum içerir. Karın şişliğinizi indirmek için günde 1 tane tüketin.


 Bitter çikolata

Bitter çikolata

Bitter çikolata, kalp hastalığına, diyabete, felce ve kansere karşı koruyan bileşimlere sahiptir. Günde küçük bir parça bitter çikolata, bir yandan sağlığınızı korurken, diğer yandan belinizi ince tutacaktır.

Fıstık ezmesi

Fıstık ezmesi

Fıstık ezmesi, magnezyum, vitamin E, potasyum ve B6 açısından oldukça zengindir. Diyetinize dahil edeceğiniz 2 yemek kaşığı fıstık ezmesi, size şişmanlatmadan tok tutacaktır.


Yumurta

Yumurta

Yumurta, kas liflerinden beyin kimyasallarına, vücudunuzdaki bütün protein bloklarının oluşması için yeterli protein deposudur. Kahvaltınızda yiyeceğiniz bir yumurta size öğle yemeğinize kadar tok tutacaktır.

 Soya fasülyesi

Soya fasülyesi

Soya fasülyesi, lif, protein, ve antioksidan deposudur. Araştırmalar fazla soyanın, içerdiği hormanlar yüzünden erkek ve kadınlarda olumsuz etkileri olabileceğini fakat dozunda tüketimin sağlığınız için iyi olacağını gösteriyor. Günde 25 gram soya protein almayı deneyin.

Yoğurt

Yoğurt

Prebiyotik yoğurtlar sindirim sisteminiz için oldukça sağlıklıdır. Bu da demek oluyor ki daha az gaz, karın şişliği ve kabızlık, en önemlisi de düz bir karın...

Yeşillik

Yeşillik

Kale ve ıspanak gibi yapraklı yeşillikler düşük oranda kaloriye sahiptir. Bu demek oluyor ki, bel bölgenizi genişletmeden istediğiniz kadar tüketebilirsiniz. Ayrıca yapraklı yeşillikler egzersizlerinizde size enerji verecek kadar protein içermektedir.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Verdiğimiz kiloları neden geri alıyoruz? İşte 6 neden