Egzersiz - Diyet Kilo aldırmayan ve kalorisi düşük yiyecekler! Diyet yapmadan zayıflayın

Kilo aldırmayan ve kalorisi düşük yiyecekler! Diyet yapmadan zayıflayın

Kilo aldırmayan ve kalorisi düşük yiyecekler! Diyet yapmadan zayıflayın

Kilo vermeye çalışırken sürekli sıkı diyetleri uygulamak ve lezzetli yiyeceklere karşı koymak moralinizi bozabilir. Ancak diyet yapmadan sadece kalorisi düşük besinleri tüketerek de kilo verebilirsiniz. Doğru şekilde tükettiğiniz takdirde dilediğiniz kadar yiyebileceğiniz besinleri posta.com.tr okurları için araştırdık.

Kilo vermek ve istediğiniz kusursuz bedene kavuşmak için düzenli olarak spor ve diyet yapmanız gerektiğini düşünebilirsiniz. Fakat gün içerisinde beslenme alışkanlıklarınızı değiştirerek ve kalorisi düşük besinleri tüketerek zayıflayabilirsiniz. Bu bol lifli ve oldukça faydalı olan besinleri tüketerek hem kilo verebilir hem de her zaman zinde kalabilirsiniz.

TOKLUK HİSSİ VEREN KURU ÜZÜM


Kuru üzüm sağlıklı atıştırmalık olarak bilinir. Bağışıklık sistemini güçlendiren ve sindirim sisteminin düzenli çalışmasına etki eden kuru üzüm, yorgunluk ve depresyonu da önlüyor.

Kuru üzüm uzun süre tokluk hissi sağlıyor ve kan şekeriniz dengeliyor. Bu sebeple kilo almak istemeyen kişiler tarafından çok sık tercih ediliyor.

Kilo aldırmayan bu enfes yiyecek düşük kalorisinin yanı sıra besleyici özelliği de sahip. Her gün kuru üzüm tüketerek hem sağlığınızı hem de kilonuzu koruyabilirsiniz.

SİNDİRİMİ DÜZENLEYEN PROBİYOTİK YOĞURT


Probiyotik yoğurtlar az kalorili doyurucu yiyecekler kategorisinde yer alıyor. Ayrıca probiyotik yoğurtlar sağlık için bir çok faydaya sahip. Her gün 1 kase yoğurt tüketerek kilo vermenizi kolaylaştırabilirsiniz. Metabolizmanızı hızlı çalıştıran ve yağ yakımını destekleyen yoğurt sindirim sistemini de düzenli çalıştırıyor.

Hem sağlıklı hem de keyifli bir abur cubur tarifi arayanlar, probiyotik yoğurtlarının içerisine dilediği meyveyi ve yulaf ezmesini ekleyebilirler.

TATLI KRİZLERİNİ ÖNLEYEN BİTTER ÇİKOLATA


Gün içerisinde aniden gelen tatlı krizlerini önlemek için bitter çikolata tüketebilirsiniz. Kalorisi oldukça düşük olan bitter çikolatanın aynı zamanda yağ yakma sürecini hızlandırıcı bir etkisi olduğu da biliniyor.

Bitter çikolata açlığınızı kontrol altına alarak gün içerisinde iyi hissetmenizi de sağlıyor. Kalorisi düşük olmasına rağmen enerji veren bitter çikolata gün boyu zinde kalmanıza da etki ediyor.

ÖDEM ATAN KARPUZ


Karpuz yaz mevsiminin vazgeçilmez meyvesi arasında yer alır. Hem kokusuyla hem de lezzetiyle herkesin severek tükettiği karpuz düşük kalorisi sayesinde ne kadar yeseniz de kilo almanıza sebep olmuyor.

Dünyanın en keyifli meyvelerinden biri olmasının yanında karpuz, metabolizmayı harekete geçirir ve vücuttan toksinleri atmaya yardımcı olur. Böylece vücudunuzda biriken şişkinliklerden çok kısa sürede kurtulabilirsiniz. Karpuz tüketerek sindirim sisteminizin düzenli çalışmasını da sağlarsınız.

LİF KAYNAĞI LAHANA


Lahana oldukça başarılı bir lif, C vitamini ve potasyum deposudur. Kolon, idrar kesesi ve prostat kanseriyle savaşta oldukça etkili olduğu bilinir. Lahana bağışıklık sistemine ve sindirim sistemine iyi gelir.

Lahana kalorisi düşük sebzeler arasında yer alır. Özellikle çiğ olarak tüketildiğinde içerdiği kalori miktarı daha da düşer. Lif açısından zengin olduğundan uzun süre tok tutar. Bu nedenlerle zayıflamak isteyenlerin ilk tercihleri arasında yer alır.

SIRADAKİ HABER