Önceki Fotolar

5 adımda yazdan kalan fazla kilolara veda edin

Yaz boyunca tatiller, bayramlar derken yemekte aşırıya kaçıp kilo aldıysanız Dr. Ayça Kaya'nın önerilerine kulak verin

03 Ekim 2019, Perşembe 12:01
A A
ÖRNEK DİYET LİSTESİ

ÖRNEK DİYET LİSTESİ

1.GÜN

Sabah: 1 bardak süt, 2 yemek kaşığı yulaf ezmesi, 2 tane kuru erik.

Öğle: 1 dilim tam buğday ekmeği, 4-5 yemek kaşığı zaytinyağlı pırasa, 1 kase cacık.

İkindi: 1 kase yoğurt, 1 galeta, 1 yeşil elma.

Akşam: 1 kase çorba, haşlanmış sebze, 1 kase yoğurt ve çoban salata.

2.GÜN

Sabah: 1 dilim ekmek, 1 haşlanmış yumurta, 1 yemek kaşığı lor peyniri, bol yeşillik, domates, salatalık.

Öğle: 1 dilim ekmek, 4-5 yemek kaşığı zeytinyağlı kabak yemeği, 1 bardak ayran.

İkindi:1 bardak kefir, 2 bütün ceviz.

Akşam: 1 dilim ekmek, 4-5 yemek kaşığı kıymalı ıspanak yemeği, 1 kase yoğurtlu roka salatası.

3.GÜN

Sabah: 1 bardak süt, 2 yemek kaşığı yulaf ezmesi, 1 dilim ananas.

Öğle: 1 bardak ayran, ızgara tavuklu salata.

İkindi: 2 adet mandalina, 10 çiğ badem

Akşam: 1 dilim ekmek, 1 tane enginar, karışık salata, közlenmiş kırmızı biber, 1 kase cacık.

4.GÜN

Sabah: 1 bardak süt, 2 yemek kaşığı yulaf, 1 porsiyon meyve,2 tam ceviz.

Öğle: 5-6 kalık etsiz sebze yemeği, 1 kase yoğurt, bol yeşillikli salata, 1-2 dilim esmer ekmek.

İkindi: 1 fincan sütlü kahve, 2 adet kuru kayısı.

Akşam: 1 kase çorba, 5-6 kaşık etsiz sebze yemeği, bol yeşillikli salata, 1 kase yoğurt.

Sıradaki haber yükleniyor...
SIRADAKİ HABER Neden sürekli üşüyorsunuz?